Darmowa Kuracja Nawilżająca

Wtorek, 27 października 2009 · dodano: 27.10.2009 | Komentarze 2

Czyli powrót z serwisu w zlewie totalnej.

| 17:14 wtorek, 27 października 2009 | linkuj No, ja w tym miesiącu mam przejechane ponad 300km, więc jakby w normie. Łapałam dni bezdeszczowe. Niestety im bliżej listopada tym trudniej o takie. Ciutkę ma być lepiej koło łikędu,ale uwierzę jak zobaczę :)
El kondor | 16:32 wtorek, 27 października 2009 | linkuj Tak, tegoroczny październik jest wyjątkowo fatalny pod względem pogody, tak złego października to ja nie pamiętam od lat, a właśnie pazdzierniki były ostatnimi laty piękne - np. w 2006 r. jeszcze około 20-ego było tak ciepło, że mozna było chodzic w samym t-shircie i oczywiście jeździć na rowerku, rok temu każdy weekend był ciepły i piekny i zrobiłem kilka całkiem dalekich wypraw rowerowych. W tym roku totalna mogiła- od 3 tygodni nie jechałem rowerem, poruszam się wyłącznie autem, bo jak pomyśle o kąpielach błotnych lub błotno-śniegowych, to mi się od razu odechciewa roweru (a ja nie uznaję w rowerze błotników). Najgorsze że nic nie ma się poprawić pogodowo.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jlrek