Łódka na 105!

Sobota, 10 września 2011 · dodano: 10.09.2011 | Komentarze 7

Trzeci i ostatni dzień spontanicznej wyprawy do Łodzi. Tomi upierał się, że będzie 80 ale im byliśmy bliżej Skierniewic, tym bardziej setka była bardziej prawdopodobna. W Parku mieliśmy już ponad 70. Setka pękła przed obwodnicą Żyrardowa (w budowie). Trasa poniżej.

| 18:14 poniedziałek, 12 września 2011 | linkuj Dużo zygzaków generują nierówne drogi terenowe, to na pewno :)
lukasz78
| 17:38 poniedziałek, 12 września 2011 | linkuj Mi tam licznik zawsze nieco zawyża w stosuku do drogowych słupków kilometrowych, o jakieś 2%. Myślałem, że to moze Sigma podaje złe dane do wpisania przy kalibracji, ale teraz dochodzę do wniosku, że to chyba przez zygzakowanie jednak :)
lavinka | 10:40 poniedziałek, 12 września 2011 | linkuj Ja tam zawsze zygzakuję. Plus Minus parę km zawsze wychodzi, chyba że jest dużo lasu, prowadzenia roweru po krzakach itp. Ten dystans trudno odtworzyć na mapie ;)
| 08:54 poniedziałek, 12 września 2011 | linkuj Może po prostu liczniki przekłamują i zawyżają dystans? :) Albo jedziecie ostrym wężykiem :))

| 08:29 niedziela, 11 września 2011 | linkuj
| 21:07 sobota, 10 września 2011 | linkuj :)
| 20:26 sobota, 10 września 2011 | linkuj Mówiłem że z Łodzi wychodzi jakieś 80 i parę, ale że będziemy się kręcic po lasach to zrobimy z 90... no i niedoszacowałem dystans o 10km ;->

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa trzad