Do pracy nad Pilicą

Niedziela, 9 października 2011 · dodano: 11.10.2011 | Komentarze 0

Trafiła się inwentarka domu letniskowego nad Pilicą, co okazało się świetnym pretekstem do rowerowej wyprawy w te rejony. Dla oszczędności czasu podjechaliśmy do Warki pociągiem (przesiadka na Zachodniej). Od zachodniej do Warki przyjemnie podróżowaliśmy radomskim piętrusem. Gdyby nie pisk zaniedbanych hamulców, myślałam że jesteśmy w Niemczech (chyba tylko toalety nadal budzą podziw tradycyjnych obszczymurków, bo nie wiedzą jak wyłamać drzwi ;)
Ale do rzeczy. Jechaliśmy do miejscowości Góry, trochę się jednak zeszło, bo dotarliśmy w półtorej godziny a nie w godzinę, jak zakładałam. Na szczęście mieliśmy zapas czasu do umówionego spotkania z klientką, i zmieściliśmy się w studenckim kwadransie ;)

Dystans krótki, ale następnego dnia to sobie odbiliśmy.
Podczas mierzenia lodówka się zrobiła straszna, co wygoniło z miejsca pracy naszych pracodawców. Skończyło się na tym, ze przed zmrokiem skończyliśmy mierzyć, a wieczorem zrobiliśmy sobie mini ognisko, ugotowaliśmy obiad i zanocowaliśmy w domku (który w środku trochę przypominał studencką chatkę górską)