Pierwsza wycieczka we trójkę

Czwartek, 16 maja 2013 · dodano: 16.05.2013 | Komentarze 2

Na ten dzień długo czekaliśmy, najpierw Kluska była nieco za mała, potem ja miałam dużo roboty a Tomi jechał w góry i się nieco zeszło. Ponieważ mój brat stwierdził, że łożyskom w kołach od przyczepki nic nie jest, tylko przydałoby się je dokręcić - postanowiliśmy pójść na żywioł i pojeździć parę kilometrów po okolicy. Z paru zrobiły się trzy dychy ;) W moim przypadku wycieczka była kombinowana, pojechaliśmy ledwo skończyłam pracować a i tak miałam wrażenie, że zapomniałam czegoś zabrać. Po przejechaniu 6km dorwał mnie pracowy telefon, akurat jak mi Tomi z Kluską znikali na horyzoncie, akurat pooooszliii po nowym asfalcie. Może bym ich dogoniła, gdyby nie ten telefon. Dobrze, że na mnie zaczekali. Podjechałam tylko po to, by im życzyć udanej wyprawy i wróciłam do domu zrobić pracowe poprawki. Potem zadzwoniłam do nich, gdzie są i umówiliśmy się złapać w terenie. Tą samą trasą przejechałam przez Międzyborów i jakieś Budy, obok charakterystycznej kapliczki i dalej.... jakoś ciągle było pod wiatr, ale tym razem wzięłam już chustkę na głowę (to była ta rzecz, której zapomniałam za pierwszym razem) i mozolnie dokręciłam kolejne kilometry.
Złapałam ich pod lasem, pod krzyżem. Takie miejsca idealnie nadają się na pikniki. Szkoda że pojawiły się komary, bo byśmy zostali dłużej.
Myk do domu, "na skróty" czyli 10km dłużej. Tym razem dłużej się z nimi ścigałam, dzięki czemu prędkość max mam 33km/h. Tomi z Kluską wyciągnęli 36 ponoć. :)