Z burzami w ciuciubabkę

Wtorek, 21 maja 2013 · dodano: 21.05.2013 | Komentarze 7

Keszowanie krzakowe, raz do rzeczki Benenard, raz do okopów (wcześniej zwiedzanie zapadłej chałupki), potem kolejne opuszczone gospodarstwa, a wszystko zawinęło się w ładną ósemkę. I tylko raz zgubiłam Meteora (zaczęło się od zgubienia okularów) :)
/1308122
Tym razem bezkluskowo, bo pogoda burzowa, graliśmy w ciuciubabkę z burzami. Tu się schowaliśmy, tam zniknęliśmy w krzaku bzu, tam w stodole i burze nas zgubiły. :)

| 19:02 wtorek, 21 maja 2013 | linkuj @Bobiko: To i dobrze, że tu wpadłeś, bo bym prędko tego mejla nie nasmarowała :))))
Hipek
| 18:24 wtorek, 21 maja 2013 | linkuj Może i blokują, bo nie sprawdzałem dokładnie, co jest blokowane. Ale dziwne, że antywirus też blokuje: na jednym laptopie widzę szablon, na drugim - brak.
bobiko
| 17:57 wtorek, 21 maja 2013 | linkuj hm. nie trzeba Lav ;-)

Generalnie kolego Hipek99, czyżby w firmie blokowali dostęp do dropbox''a? :>
| 16:12 wtorek, 21 maja 2013 | linkuj U, dobrze wiedzieć, napiszę do autora. Zresztą niedługo i tak zmieniam szablon na któryś z domyślnych, bo na tym nie wszystko widać, a bikestats ostatnio się nieco zmienił (dodał nowe aktywności itd).
Hipek
| 16:07 wtorek, 21 maja 2013 | linkuj Udało mi się ustalić, że jeden z arkuszy stylów blokowany jest przez serwery u mnie w pracy jako niebezpieczny, w domu być może antywirus go wycina. Gdy sprawdziłem z telefonu, faktycznie: szablon jest.
| 15:49 wtorek, 21 maja 2013 | linkuj Ja u siebie szablon widzę, ale nie jest domyślny, ktoś inny go napisał, może Twoje przeglądarka nie jest z nim kompatybilna. Wiem, że widać go na różnych komputerach, więc to raczej problem po stronie Twego komputera.
Hipek
| 15:26 wtorek, 21 maja 2013 | linkuj Takie pytanie mnie już nurtuje od dawna: ten brak szablonu na Twoim blogu jest celowy, czy to u mnie coś nie działa?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa orach