Półsucho do pracy i półmokro z powrotem

Środa, 22 maja 2013 · dodano: 22.05.2013 | Komentarze 2

Taka sobie półwycieczka. Pierwsza połowa w pięknym słoneczku, najpierw na dworzec, potem pociągiem do Warszawy Zachodniej, tuk tuk, tuk tuk, pociąg się telepał i przystawał po drodze (remonty i inne przeszkody). W przedziale tłum rowerzystów, większość chyba studenci i my, dwójka ludu pracujący stolycy.
Przez Pole Mokotowskie (i parę krzynek po drodze) dopedałowaliśmy do Polskiego Radia i tam mierzyliśmy to i owo oraz schodziliśmy z trzeciego na czwarte albo z czwartego wchodziliśmy na trzecie. Cztery klatki schodowe i mnóstwo kombinacji, bo na niektórych piętrach były wylewki i nie można było przejść. Do tego plątały się jeszcze dwie szkolne wycieczki. Ale praca przyjemna.
Gdy wyszliśmy, już niebo było zachmurzone i grzmiało w oddali, ale myknęliśmy do paru keszy, a to mojego przeserwisować, a to co złupić, niestety w międzyczasie się rozplumkało. Na początku mało, potem więcej i więcej. Tu przeczekaliśmy, tak przeczekaliśmy (focąc innych podwodnych rowerzystów), wreszcie zlewa zrobiła się konkretna. Nici z keszowania, wracamy z Puławskiej do Zachodniej. Po 5 minutach mokra byłam wszędzie, wiec mi już było wszystko jedno i dojechaliśmy bez postojów. A potem dopiero zmarzłam w pociągu. Do Guodziska, bo żyrardowski przyjechał sardynkowy (guodziskie opóźnione) i małe myk po skrzynkę zmarzło mnie jeszcze bardziej. W pociągu z Guodziska do Żyrka ciepło nie było, szczękając zębami dojechałam do domu i odkryłam, jak cudownie jest siedzieć w suchych ciuchach popijając herbatę i zajadając obiadek (wszystko robota Tomiego)